Då va de klart...

Nu har jag och syster brun den yngre skrivit på hyreskontraktet, så i mitten av januari går flyttlasset.
Tapeter fick vi välja i helgen, så när vi sätter nyckeln i låset är de nya fräscha tapeter och ny trappa till övervåningen.
Fin fint!

Vi satt och spånade idag på hur vårt bohag ska passa ihop och vi kom fram till att allt funkar förutom våra soffor, så min kommer inom kort att vara till salu och det ska införskaffas en ny soffa så är allt komplett. Vardagsrummet är gigantiskt så det kommer krävas 2 soffor. Med andra ord så byter vi ut min, eftersom den har divan och är svår att matcha med en till.

Om någon är intresserad så finns det en beige soffa hos mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0