Ibland blir de inte som man tänkt sig. Har...

Ibland blir de inte som man tänkt sig. Har spenderat hela dagen på Strömsholm och nu är jag trött både fysiskt och psykiskt! Ibland kan man fråga sig varför man håller på med hästar! Det är mer oro och elände en nått annat. Och även om just denna hästen inte är min egen, så känns de jobbigt att se andra ledsna och oroliga. Men jag hoppas att allt ska gå bra!! Nu sitter här i min ensamhet med ett glas vin och tittar på tv. Ibland är de faktisk rätt skönt att bara ha tankarna som sällskap. Tror jag är lite av en ensamvarg, eller så är jag så jäkla ego så jag trivs bäst i mitt eget sällskap bara:) Men nästa helg ska jag vara sällskaplig till tusen och slå klackarna i taket på kusinens 40 års skiva:) De ska bli trevligt som bara attan!!!


Kommentarer
Postat av: Plupp

Men fy så jobbigt! Vem o vad ? Jaaa, de där besöken tar på en om det inte är ett "rutinbesök". Jag hoppas oxå att det går bra. KRam

2011-09-26 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0